Din momentul in care ati lansat comanda, ne ocupam in cel mai scurt timp de solicitarea Dumneavoastra.
Care este procedura : verificam produsele din comanda, disponibilitatea acestora, compatibilitatea lor (in cazul in care ne solicitati asta), rezervam produsele aflate in stocul nostru, comandam la furnizor produsele disponibile la comanda, cerem termen de livrare in cazul in care produsul nu este nici in stocul furnizorilor.
Va contactam pentru comunicarea termenului de livrare imediat ce avem informatii complete privind momentul pregatirii comenzii.
Informatii despre comanda se vor trimite pe mail. Contactul telefonic se va face doar in cazul in care este necesara lamurirea unor situatii specifice.
In cazul in care un produs nu este disponibil, in acord cu dumneavoastra il vom inlocui ori indeparta din comanda.
O comanda poate trece prin urmatoarele stari : in desfasurare, in asteptarea platii, in asteptare, efectuata, anulata, returnata, nereusita.
In desfasurare: Comanda a fost preluata de un operator si acesta se ocupa de verificarea produselor
In asteptarea platii: In cazul in care s-a optat pentru plata prin transfer bancar, comanda va avea aceasta stare pana la realizarea efectiva a transferului bancar.
In asteptare: In cazul in care sunt probleme cu un articol din comanda veti fi contactat de un operator pentru clarificarea situatiei. Astfel aceasta stare poate insemna : comanda astepta raspunsul dumneavoastra, intrarea pe stocul nostru sau al furnizorului a produsului dorit, asteptare detalii despre inchiderea comenzii.
Efectuata: Comanda a fost ridicata de la sediul nostru de catre firma de curierat rapid. Livrarea se va face in urmatoarele 24/48 ore in functie de volumul de lucru a firmelor de curierat.
Anulata: Comanda a fost anulata la cerea Dumneavoastra
Returnata: Comanda a fost returna si s-a incheiat procedura de restituire a sumei aferente comenzii.
Nereusita: Comanda nu a fost transmisa departamentului de vanzari din cauza unei erori de sistem